22 Μαΐ 2007

Just My Imagination

Αποδέχτηκα την πρόσκληση της αγαπητής Industrial Daisies για να συμμετάσχω σε αυτό το παιχνίδι. Βέβαια οι λίστες γενικά δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα κυρίως γιατί πρέπει να συγκρίνω ανομοιογενή πράγματα. Οι αρχικοί κανόνες του παιχνιδιού δέχτηκαν αρκετές παραποιήσεις (ειδικά από την I.D.) έτσι και εγώ δε θέλω να αποτελέσω εξαίρεση!

Είναι καλοκαίρι και γυρνάω με ποδήλατο κάπου στη Σικελία, μεσημέρι, πολύ ζέστη. Βλέπω μια πηγή μπροστά μου σε ένα λόφο και αποφασίζω να ανέβω ως εκεί για να ξεδιψάσω. Πριν προλάβω να πλησιάσω βλέπω να κατηφορίζει από το πάνω σπίτι η πιο όμορφη γυναίκα που έχω δει ποτέ μου. Μελαχρινή, ψηλή, φλογερή, με έντονα χαρακτηριστικά, φορούσε απλά ένα μαύρο φόρεμα. Φτάνουμε μαζί στην πηγή και της παραχωρώ την θέση μου, με ευχαριστεί και από την προφορά καταλαβαίνω πως σίγουρα είναι ντόπια. Η ζέστη ήταν τόσο έντονη που έπεσε σχεδόν ολόκληρη μέσα στο νερό για να ξεδιψάσει. Με το νερό ακόμα πάνω της να μην έχει στεγνώσει, ανταλλάζουμε ένα πονηρό βλέμμα. Με κατέκτησε αμέσως…


Η σχέση μου με την Maria Grazia είχε τελειώσει, ήταν ένας τρελός έρωτας που με έκανε να χάσω κάθε έννοια λογικής. Έπρεπε τώρα να βρω κάποια που να με κάνει να την ξεπεράσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα, δύσκολο βέβαια. Μερικούς μήνες μετά βρίσκομαι στο Παρίσι για επαγγελματικούς λόγους και με έχουν καλέσει σε μια βαρετή δεξίωση. Μετά από λίγη ώρα τυπικών ανούσιων συνομιλιών βγαίνω για λίγο έξω να πάρω αέρα. Εκεί την βλέπω για πρώτη φορά να κάθετε και να καπνίζει. Την χαιρετάω και μιλάμε για λίγο. Έξυπνη, διασκεδαστική, εκθαμβωτικά όμορφη, περνάμε όλη τη βραδιά μαζί…και πολλές ακόμα. Παντρευτήκαμε μέσα σε 3 μήνες…

Πέρασαν τα χρόνια και ζούμε ευτυχισμένοι με την Monica. Δεν έχω παράπονα από εκείνη, κάθε άλλο, όσο περνάει ο καιρός τόσο με ελκύει περισσότερο. Αλλά όπως σε όλες στις σχέσεις έτσι και εδώ επέρχονται στιγμές τις κρίσης. Αυτό συνέβη λίγους καιρό πριν όταν βρέθηκα μαζί με κάποιους κολλητούς σε ένα γνωστό μαγαζί. Ξαφνικά και ενώ η βραδιά κυλούσε σε εντελώς χαλαρούς ρυθμούς, εμφανίζεται εκείνη στη σκηνή και όλα αποκτούν άλλο νόημα. Τρομερή σκηνική παρουσία, μελωδική φωνή, ατέλειωτες καμπύλες, εκπληκτική από κάθε άποψη. Ρωτάω με αγωνία τον κολλητό μου που ήταν θαμώνας αν την ήξερε. Beyoncè την λένε, μου απαντάει. Μετά την εμφάνιση της πάω να την συναντήσω. Αρκετά φιλική, δέχτηκε να πιει ένα ποτό μαζί μου και γενικά περάσαμε μια διασκεδαστική νύχτα και ένα πιο παθιασμένο ξημέρωμα. Από τότε δεν έχω πάψει να την βλέπω…


Βέβαια όλα τα παραπάνω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ αν είχα γνωρίσει εξ’ αρχής την πληρέστερη γυναίκα που εμφανίστηκε ποτέ και θα κάλυπτε και τους τρεις ρόλους όσο καμία άλλη…

Jessica
είσαι μοναδική!


Θα προκαλέσω να μου αποκαλύψουν τις φαντασιώσεις τους, ο κύριος Dirtyjazz, ο κινηματογραφικός Ηλίας και ο mr. Retro και βέβαια το παιχνίδι είναι ανοιχτό για όλους και για όλες!

buzz it!

18 Σχόλια:

industrialdaisies είπε...

Οι "μεσογειακές" προτιμήσεις σου μου αρέσουν περισσότερο... Όχι τίποτα άλλο, αλλά αν δεν παινέψεις το απίτι σου...

Πολύ ωραίες γυναίκες, πέρα από την πλάκα... Όσο για τις φαντασιώσεις... Και λόγα είπες!
Καλημέρα!

BeBe είπε...

Καλά αυτή η βόλτα στη Σικελία ήταν όλα τα λεφτά...Θα συμφωνήσω με την μαργαριτούλα. Και μένα μου άρεσαν οι προτιμήσεις σου ;)

Vsls είπε...

Καλημέρα Μαργαρίτα! Η Μεσόγειος πάντα αποτελούσε και αποτελεί σημείο αναφοράς. Πέραν της όποιας υπερηφάνειας και μεσογειακής συνείδησης, η αλήθεια είναι πως οι πιο ενδιαφέρουσες γυναίκες βρίσκεστε εδώ στα μέρη μας και ίσως γι’ αυτό να γινόμαστε τοπικιστές!

Καλημέρα BeBe και καλώς ήρθες! Μια βόλτα στη Σικελία είναι πάντα όλα τα λεφτά ειδικά αν έχει τέτοια κατάληξη! Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιό σου, είναι θετικό να βλέπεις πως οι προτιμήσεις σου είναι αποδεκτές και από γυναίκες!

Μαρω_Κ είπε...

Καλησπέρα.
Να συμφωνήσω κι εγώ με τις δύο κυρίες.
Πάντα η Μεσόγειος γεννούσε φαντασιώσεις και ψευδαισθήσεις.
Αλλά και η Τζέσσικα είναι όλα τα λεφτά.
Τόσο ουτοπική και τόσο γήινη!
Ομως αγαπητέ μην περιφρονείτε τις ξανθιές.
Μια Μαίριλυν ποτέ δεν χάλασε κανέναν!

Archimidis P. είπε...

Αποδέχομαι την πρόσκληση, αλλά θα πάρει λίγο καιρό. Το υπόσχομαι, όμως!

Vsls είπε...

Καλησπέρα Μαρω_Κ καλώς ήρθες! Οι ψευδαισθήσεις της Μεσογείου είναι όντως τόσο δυνατές που δεν μπορείς να τις ξεπεράσεις εύκολα.
Η μαγεία της Jessica είναι ακριβώς αυτή, στην ουσία αποτελείται από κομμάτια πραγματικών γυναικών οπότε στην απώτερη φαντασία μας είναι υπαρκτή! Πάντα υπάρχει η ελπίδα!
Για ξανθιές δε ξέρω… Πάντα το μελαχρινό ασκούσε μια ανώτερη μυστηριώδη έλξη και μοναδική γοητεία που δεν άγγιξε ποτέ ο απλός εντυπωσιασμός που προσφέρει το ξανθό.

Αρχιμήδη έχεις όσο χρόνο θέλεις για να αντιμετωπίσεις αυτή την πρόσκληση, δεν είναι και εύκολη η επιλογή άλλωστε, θέλει σκέψη! Καλησπέρα

Unknown είπε...

"Φίλε" μου και θέλω στο σημείο αυτό να τονίσω τα εισαγωγικά, έχουμε πολύ παρόμοιο γούστο στα κορίτσια και νομίζω θα είχαμε φάει τα μουστάκια μας αν είμασταν φίλοι - άνευ εισαγωγικών.
Η ασφάλεια, λοιπόν, πάνω απ' όλα!...

Η πρότασή σου, ωστόσο, δεκτή μετά τιμής.

Vsls είπε...

Φίλε Ηλία, τα εισαγωγικά δεν παίζουν ρόλο, καλύτερα να μην πειράζει ο ένας τα κορίτσια του άλλου ειδικά όταν είναι σε φαντασιώσεις…
Μπορεί το παρόμοιο γούστο μας να είναι τώρα επικίνδυνο αλλά μελλοντικά να αποτελέσει τη βάση μιας φιλίας, άλλωστε είναι αρκετές για όλους!

ΥΓ. Ελπίζω να εκτίμησες το ότι την Jennifer σου δεν την πείραξα καθόλου!

Y. K. είπε...

:)

αψογες επιλογες!
η μονη μου απορια ειναι πως ξεφυγε η jolie απο τη λιστα σου!

καληνυχτες

Vsls είπε...

Υποθέτω θα φταίει το ότι δεν συχνάζαμε στα ίδια μέρη με την Angelina.
Άλλωστε εκείνη όταν ταξιδεύει συνήθως πάει κάπου προς Αφρική οπότε μου ήταν δύσκολο να την πετύχω εκεί!

Καληνύχτα Alicia!

Фе́ммe скатале είπε...

Yiuhlk awijso dbwqjh

Vsls είπε...

Maria_Adouaneta (που δε σε λενε Μαρία) ευχαριστώ (?) για το σχόλιο, θα έγραφα περισσότερα αλλά νομίζω τα είπες τόσο σωστά όλα...

iro* είπε...

Καλα τα λες.. Θεα κ η Τζεσικα!!!
Αλλα να παρατησεις τη Μονικα???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ε οχι...
*** (το τηλεφωνο της το εχεις κρατησει?? Η' εστω του αντρα Vincent???)

Vsls είπε...

Κάνεις μεγάλο λάθος... Την Monica δεν θα την παρατούσα ποτέ, απλά την απάτησα!

Kwlogria είπε...

Τέλειο!!! Κι έχω κι εγώ πρόσκληση για το συγκεκριμένο παιχνίδιαπό τον void κι έχω μαλακιστεί τόσο καιρό!!!! Φιλιά γλυκά!!!!!!

Vsls είπε...

Άντε βρε κωλόγρια να δούμε ποιοι τυχεροί θα σε κατακτήσουν και εσένα! Πρέπει να κάνεις προσεχτική επιλογή! Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Hello,

Was just browsing through google and found this forum figured I would sign up and wish you all a happy new years.

Have a good 2010 !!

Ανώνυμος είπε...

[URL=http://www.f3w.org][IMG]http://www.f3w.org/a.png[/IMG][/URL]

http://www.absolutepunk.net/journal.php?do=showcomments&j=29552&e=243832 ChooloCes http://community.foxsports.com/hyzxxdcjc/blog/?pref_tab=kj3kja3k4 Plurreque http://media1.webgarden.com/files/media1:4b2b250ceb204.html.upl/tabitha-jordan.html DeseKayasty