27 Απρ 2007

Ανοιχτό Βήμα

Ή αλλιώς: “Πώς να κρατήσεις τους αναγνώστες σου να σε διαβάζουν, χωρίς εσύ να γράφεις κάτι”

Αγαπητοί μου,

Σήμερα ο δημιουργός (έλα λίγο) αισθάνθηκε αδιαθεσία και έλλειψη εμπνεύσεως (έλλειψη από τί;) και έτσι έλαβε την απόφαση, όντας πάντα μεγαλόψυχος, να αφήσει το χώρο αυτού εδώ του post ανοιχτό για δημόσια χρήση, χωρίς να υποδειχθεί θεματολογία, χωρίς περιορισμούς, χωρίς αναστολές, χωρίς ανάσα, χωρίς αναισθητικό…

Οι πολυάριθμοι αναγνώστες του, έχουν τη μοναδική πολυτέλεια και ευκαιρία για τα χρονικά του παρόντος ιστολογίου να εκφράσουν ελεύθερα την άποψη τους επί παντός επιστητού και να καταθέσουν τις μαρτυρίες του για ότι κρίνεται σκόπιμο.

Επιπλέον ο δημιουργός (ο ποιος;) θα κάνει την τιμή να παρασθεί στο χώρο τον σχολίων απαντώντας σε τυχόν απορίες, ερωτήσεις, και ότι άλλο του ζητηθεί προσφέροντας παράλληλα εγκάρδιες χειραψίες στους παρισταμένους.

Γίνονται δεκτά κάθε είδους σχόλια από οποιονδήποτε, παλιό και καινούριο, νέο και γέρο (ναι εσένα κοιτάω κωλόγρια ), άντρα, γυναίκα, παιδί, φέρτε και τους φίλους σας! Σε τιμές προσιτές για όλα τα βαλάντια, όπως βλέπετε κάτωθεν. Εξαίρεση αποτελούν, βέβαια, τα spam σχόλια για τα οποία πριν υποβληθούν παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα marketin’ του ιστολογίου, καθώς υπόκεινται ειδικής χρεώσεως.

Τυχόν απουσίες, παραλείψεις, κενά, έλλειψη ενδιαφέροντος και άλλα αντιεμπορικά συμπτώματα καταγράφονται και θα επιβληθούν κυρώσεις πάραυτα.

Εκ της διευθύνσεως



Σπεύσατε! Σπεύσατε!

Τέλος Εποχής Ξ-Ε-Π-Ο-Υ-Λ-Α-Μ-Ε

ΟΛΑ Ε-Ι-Σ-Α-Γ-Ω-Γ-Η-Σ

ΟΛΑ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Σχόλιο Απλό ΜΟΝΟ 1,90

Σχόλιο Διπλό με Σχέδια ΜΟΝΟ 2,49

Σχόλιο Σεντόνι ΜΟΝΟ 4,99

Σχόλιο Πανωσέντονο-Κατωσέντονο ΜΟΝΟ 6,99

Σχόλιο Σετ με Θήκες ΜΟΝΟ 7,90

Σχόλιο με Χειρόγραφη Απάντηση του Δημιουργού ΜΟΝΟ 9,99 και ΔΩΡΟ ένα Σχόλιο Απλό και μισό κιλό λουκούμια!

ΠΡΟΣΦΟΡΑ! Στα 3 Σχόλια το 1 ΔΩΡΟ!

Ανοίξαμε τις αποθήκες μας και ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ
Τα σχόλια είναι διαθέσιμα μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων

(Με λίγα λόγια γράψτε ότι θέλετε και το βράδυ ελπίζω να έχω κάτι καινούριο)

buzz it!

11 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επειδή είμαι πρωινός τύπος αρπάζω την ευκαιρία από τα μαλλιά και αγοράζω κοψοχρονιά ένα σετ υπέρδιπλα σεντόνια σε εξευτελιστική τιμή!!!

Με το σεντόνι αυτό - μεγέθους champions league - σκοπεύω να αλλάξω επιτέλους όλα τα λερωμένα τ'άπλυτα που χρόνια τώρα στοιχειώνουν τον ύπνο και τα όνειρά μου. Από μικρός έβλεπα παράξενα πράγματα στον ύπνο μου. ονειρα αλλόκοτα και ασυνάρτητα που μούσκευαν τα λουλουδάτα σεντόνια της μάνας μου. Αργότερα τα όνειρα έγιναν εφιαλτικές ονειρώξεις που σταμπάριζαν ανεξίτηλα τα λαχουρωτά σεντόνια της Χριστιάνας. Τα τελευταία χρόνια ο ύπνος μου χτυπάει στις γωνίες των κυβιστικών σχημάτων των σεντονιών που διάλεξε η γυναίκα που ονειρεύεται στο διπλανό μαξιλάρι.
Τελικά ποτέ ως τώρα δεν κατάφερα να διαλέξω τα όνειρά μου γιατί πάντα κάποιος άλλος ή μάλλον κάποια άλλη διάλεγε το σεντόνι πάνω στο οποίο θα ξάπλωνα τον ύπνο μου. Κοιμόμουν όπως μου έστρωναν πάνω σε σεντόνια παρτιτούρες του δικού τους ρυθμού.
Σήμερα όμως αποφάσισα να κάνω την μεταχρονολογική μου επανάσταση και να επωφεληθώ των εκπτώσεων του διαχειριστή της σελίδας τούτης. Αγόρασα αυτά τα υπέροχα σεντόνια που μπορεί το σχέδιο και η γραμμή τους να θεωρηθούν ξεπερασμένα αλλά τουλάχιστον απόψε θα μπορώ να πω, πώς όπως έστρωσα θα κοιμηθώ.

Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.

Ανώνυμος είπε...

Όταν λες όλα εισαγωγής, δεν πιστεύω να έχεις και βουλγάρικα, ρουμάνικα κλπ. Εγώ σε προτιμάω για την ποιότητα, όχι τίποτα άλλο. Λοιπόν θέλω ένα διπλό χωρίς χρώματα και σχέδια και παπαριές. ΑΠΛΟ. Γιατί αυτό μου λείπει πολύ τελευταία. Να είναι απλά. Και 2 σχολιοθήκες και αυτές απλές. Τώρα τι την θέλεις την δεύτερη να μου πείς. Τι να σου πω και γω... για όταν αλλάζω πλευρό, ξέρω γω? Η' για να την παίρνω αγγαλιά καμια φορά. Γιατί για κανά άλλο λόγο, δεν το βλέπω.

Λοιπόν αυτά μόνον. Το ξέρω ότι δεν επωφελούμε ιδιαίτερα από τις προσφορές, αλλά δεν έχω μάνα μου. Και αυτά που παίρνω, γράφτα, και θα περάσω αρχές του μήνα να σε πληρώσω. Έχει πέσει φτώχια εδω πέρα. Φτωχολογιά δεν το λέμε? ε, αυτό.

industrialdaisies είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
Θα γυρίσω αργότερα, τώρα πάω να πιω καφέ μήπως καταφέρω να ξυπνήσω τόσες ώρες μετά το πρωινό ξύπνημα (πώς γίνεται να υπολειτουργώ τόσες ώρες, ε;)

iro* είπε...

Eγω σεντονια δεν θελω, εχω!!! Μια φωτογραφια με τον δημιουργο (τον ποιον??) και ενα φιλικο χτυπημα στην πλατη, ποσο παει??? ..Αν μπορουμε να κανουμε κ κατι με τα λουκουμακια που ειναι κ η αδυναμια μου.. Ειμαι πελατισσα αφου!! Εχω μαζεψει κ 15 κουπονια απο προηγουμενες αγορες!! (κ τα ταπερ δεν τα ειχα παρει..)
Ακομα κ οταν δεν εχεις κατι να πεις, ωραια τα λες!! :):):)
Kαλημερα!!***

Vsls είπε...

Καλημέρα / Καληνύχτα dirtyjazz μου κανες και σεφτέ στο μαγαζί. Την καλύτερη ευκαιρία άρπαξες και δε θα ‘χω άλλη για τους επόμενους. Επειδή είναι μέγεθος Champions League σου δίνω δώρο και 10 παιδάκια για να το κουνάνε πριν κοιμηθείς, αρχοντικά πράματα όχι φτήνιες. Τα λαχουρωτά πάντως είναι κορυφαία έχει προσωπικότητα το σεντόνι αυτό. Ελπίζω τώρα με τα σεντόνια του καταστήματος να κάνεις τα όνειρα που ήθελες και ο Miles να σε νανουρίζει!

Jaywalker με προσβάλεις όταν λέμε Ε-Ι-Σ-Α-Γ-Ω-Γ-Η-Σ εννοούμε Αμερικάνικα και Ευρωπαϊκά δε θα βρεις τσίτια στο μαγαζί το δικό μου! Vsls=Ποιότης. Ένα Διπλό στον κύριο σκέτο και 2 θήκες σκέτες και αυτές. Καλά κάνεις χρειάζεται και μια δεύτερη να έχεις όταν πλένεις την πρώτη. Δε ξέρω πότε θα κάνω πάλι προσφορά αλλά αν δεν έχεις δε πειράζει, εγώ τα γράφω στο notebook αλλά σβήσε γράφε έχουμε χαλάσει 3 ροδάκια στο mouse... Φτωχολογιά και Βρέχει στη Φτωχογειτονιά, αφιερωμένα!

Μαργαρίτα μη γελάς τώρα γιατί μετά αν θα τελειώσουν σε βλέπω να τρέχεις και να μη βρίσκεις. Πάρε κυρία, αν γυρίσεις αργότερα… Πρωινός καφές το μεσημέρι ωραία (υπό)λειτουργείς!

Vsls είπε...

Καλώς την iro* την πελάτισσα , μια φωτογραφία με την κορνίζα, επίχρυση ε, όχι πλαστικιά, στην προσφέρει το κατάστημα για τις αγορές. Όσο για τα λουκούμια μη σε νοιάζει, θα τα στείλω εγώ με το παιδί, να σε τα φέρει στον Τερκενλή, Τσιμισκή για Ντεπώ σε βολεύει; Τα ‘χω μιλημένα εγώ, άσε τα κουπόνια εκεί και δικά σου να γλυκαθείς και ένα τρίγωνο έξτρα από το κατάστημα.

iro* είπε...

Kοιτα αφεντικο να σε πω, εμενα καλυτερα να με δωσεις κουτρα τα λλλουκουμια, αλλα μη με λλλλες για Ντεπο κ τετοια.. Αμα γουσταρεις θα περασω με την παπια, η θα παρω το pundo του γερου μου, (αυτο το κιτρινο ντε, το εχω βαλει κ black light φωτακια), κ θα σε βρω να με τα δωσεις στην παραλια, στον Αλλεκο (σ.σ.Αγαλμα Μεγαλου Αλεξανδρου).. Κ μη με πουλλλας τρελλλα με τα τριγωνα, γιατι οι κυριλλεδες οι Πανοραμιτες δεν φαγανε κ λιγες προχθες στην Τουμπα.. Ρωτα κ το Μπαμπη το Σουγια, κ το Γιωργο τον Πεταλλλουδα να σε πουνε ρε μαγκα!!
Σε μιλλλλαω εκει στο Φοινικα που τα στησαμε για κοντρες προχθες εσκασε ενα κωλαδικο κ μαζεψανε τον Ταναλια.. Γαμησε τα ρε τσακαλλακι..
Γι'αυτο σε λλλεω, κανε τα κονε με τα σχολλια κ τα λλλουκουμια, βγαλε κανενα φραγκο να βοηθησουμε τον αδερφο, κ μετα ο,τι γουσταρεις απο μενα!!! Καθαριζω εγω ρε ψηλλλε, μη μασας!!!
(μην προκαλεις ποτε μια Θεσσαλλλλλλονικια, κ μαλιστα Δυτικων Συνοικιων, να μιλησει τη γλωσσα της..Θα το κανει ΠΑΝΤΑ!!!)
***

Vsls είπε...

Είσαι από Δυτικά ε; Για Σταυρουπολίτισσα σε κόβω χαχα. Μήλλλλα ελεύθερα σε λλλλέω όλλα τα πιάνω, έχω εντρυφήσει! Για τα λλλουκούμια κατεβαίνω στου Αλλέκου και σε τα φέρνω, η πελλάτισσα έχει πάντα δίκιο! Έλλα με την πάπια δεν θα βρεις να τ’ αφήσεις το Punto.

industrialdaisies είπε...

Ωραία, πρόλαβα ανοιχτό βήμα! Θέλω να πω, με την ευκαιρία αυτή που απλόχερα μας δίνεις, πως όσο ανέμπνευστος νιώθεις εσύ και μας δίνεις το ελεύθερο να γράψουμε ό,τι μας κατέβει άλλο τόσο νιώθω κι εγώ και δεν ήξερα πού αλλού να το πω και να συμπάσχει κάποιος μαζί μου. Αυτό. Φιλιά.

Vsls είπε...

Μαργαρίτα μου, όπως βλέπεις ούτε εγώ τήρησα την υπόσχεση μου για κάτι καινούριο καθώς το κενό συνεχίζεται… Μην ντρέπεσαι να το παραδεχτείς πως δεν έχεις έμπνευση όλοι το περνάμε αυτό δεν είσαι μόνη! Εδώ είναι ένα μέρος τόσο φιλικό που μπορείς να ανοίξεις την βιομηχανική καρδιά σου και να μας εκμυστηρευτείς όλα αυτά που σε απασχολούν, υπάρχει κατανόηση! Καλά να περνάς!

industrialdaisies είπε...

Καλέ; Ψψψψψψψψψψψψψψτ; Είσαι καλά; Οεο;