29 Απρ 2007

Questionnaire de Proust

Πάνω στην ώρα της ατέλειωτης έλλειψης έμπνευσης ήρθε η πρόταση του Blogopoly για ένα ακόμα blogοπαίχνιδο. Δεν είναι και πολύ καινούριο, έχουν περάσει κάπου 120 χρόνια, ούτε είναι το αυθεντικό μιας και έχει κάποιες τροποποιήσεις, ούτε είναι του Proust, αυτός απλά ήταν ο πιο διάσημος που το απάντησε.
Γι’ αυτό ίσως κάποια μέρα να λέγεται Questionnaire de Vsls

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Ευτυχία: (η) ουσ. καλή τύχη | αφθονία ιδ. υλικών αγαθών, ευημερία | καλή έκβαση, επιτυχία.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η νύστα. Με κάνει να σηκώνομαι από το γραφείο και να πάω, επιτέλους, για ύπνο.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Τώρα, διαβάζοντας τις ερωτήσεις.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ότι μου ανήκει αποκλειστικά.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Το ότι δεν έχω κανένα.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα δικά μου.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Niccolò di Bernardo dei Machiavelli.

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Οι super.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Των Φατμέ.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Για το συμφέρον του ερωτηματολογίου θα πω Marcel Proust.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την αριστοτελική.

12. … και σε μια γυναίκα;
Η Αρετή είναι δίπλα στην Κακία.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Συνθέτης Στιχουργός.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δε σφυρίζω, τραγουδάω κανονικά λύνοντας σταυρόλεξα.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ο 16ος τόμος της Πάπυρος Larousse Britannica όταν έπεσε από το ράφι.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Η μονωτική, όταν την τράβηξε απότομα ο απαγωγέας.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Alessandro Del Piero.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Paint it Black.

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Seventy percent of success in life is showing up.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Το μαγικό φίλτρο του Panoramix.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι απαντάω ακόμα σε αυτό το ερωτηματολόγιο.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τον σαρκασμό και τους είρωνες.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να σβήνω. Ποιος είπε ότι το γράψιμο είναι αγαπημένη μου ασχολία;

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να είμαι αποκλεισμένος σε έναν σταματημένο ανελκυστήρα, που βρίσκεται στο κενό, και είναι συνωστισμένος από γιατρούς, ενώ στα μεγάφωνα να ακούγονται οι Valkyries του Wagner.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν απαντάω σε ερωτήσεις.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Money will not make you happy, and happy will not make you money.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Χάνοντας μια παρτίδα σκάκι.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Το τηλέφωνό του.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σχιζοειδούς παράνοιας.


Ο Proust θα επισκεφτεί τωρα...
Τον dirtyjazzy, την Industrial Daisies και την iro*

buzz it!

11 Σχόλια:

david santos είπε...

I have a surprise for my friend in Greko in mine blog. I am very been thankful.
Have a good weekend

justgiorgos είπε...

Για τα λεφτά τα κάνω όλα ?

Y. K. είπε...

:) :) :):))))))

εγω ακομα γελαω με αυτα που διαβασα φιλε μου!
εξαιρετικες απαντησεις:Ρ

χαιρομαι που σε βρηκα!

iro* είπε...

Προταση?? Ασε με να το σκεφτω λιγο.. δεν ξερω αν ειμαι ετοιμη για ενα τοσο μεγαλο βημα.. Πρεπει να το σκεφτω... μμμμμμμμ μμμμμμμ μμμμμμμ (σκεφτομαι!) OK!!! Yes I do!!! Δωσε μου λιγο χρονο ομως, (να ραψω κ ταγιερ!!) αυριο μεθαυριο το πολυ... Τι να κανω? τετραημερο στο νησι, κ ηρθαν οοοοολοι!!! (ε και οσο να πεις, πρεπει να σκεφτω πολυ για να συναγωνιστω την εξυπναδα σου στις απαντησεις!! :p )
Τιμη μου!!! Καλησπερες!!! ***

Vsls είπε...

Καλησπέρα σε όλους, για να δούμε τι έχουμε σήμερα…

Θα μου επιτρέψετε να ξεκινήσω με τους διάσημους καλεσμένους! Τι τιμή, ο Κυρ-Δαυίδ από τα μέρη μας, και έλεγα θά’ρθεις δε θά‘ρθεις… Σε περίμενα και εσένα και την έκπληξή σου, και εγώ είμαι πολύ ευγνώμων αλλά δε τρέχω να το λέω από δω και από εκεί. Μη με ξεχάσεις θα σου ‘χω και εγώ μια έκπληξη σύντομα να ξανάρθεις σε περιμένω.

justgiorgos αναλόγως σε τι αναφέρεσαι και ανάλογα το ποσό πάντα. Αν είναι για το μήνυμα του Κυρ-Σάντος, έχουμε υπογράψει κλειστό συμβόλαιο 2 ετών για 5 σχόλια εβδομαδιαίως και με option επέκτασής του για +1 σχόλιο τα Σαββατοκύριακα, είναι καλό πακέτο! Καλώς ήρθες!

alicia δική μου χαρά που πέρασες από εδώ. Αφού γελάς ακόμα, κάνε σύντομα το ερωτηματολόγιο για να με βάλεις ως απάντηση στην ερώτηση 3! Ελπίζω να βρεις και άλλα ενδιαφέροντα στην πορεία ή στα προηγούμενα! Καλή διαμονή!

Δάκρυα συγκίνησης και χαράς τρέχουν από τα κουρασμένα μου μάτια μετά την απάντηση σου iro* μου. Ποτέ δεν περίμενα πως η πρότασή μου για κάτι τόσο τολμηρό και προκλητικό συνάμα, θα γινόταν αποδεκτή μετά από τέτοια σκέψη. Έχεις όσο χρόνο θέλεις για να προετοιμαστείς ψυχολογικά, πνευματικά και κυρίως ενδυματολογικά. Για ακόμη μια φορά σε ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να αποδεχτείς…
ΥΓ. Καλά να περάσεις το τετραήμερο και προσοχή στα cocktails!

industrialdaisies είπε...

Αν και έχω να καταγγείλω ότι ο διαγωνισμός δεν είναι έγκυρος (διέρρευσαν κάποιες απαντήσεις μου και τις έβαλες για δικές σου) θα συμμετάσχω! Για την τιμή και τη δόξα (που θα μου φέρουν οι απαντήσεις μου). Απλά, δώσε μου μια δυο μέρες, όχι τίποτα άλλο, αλλά να, μέχρι να σκεφτώ τόσα πράγματα, να πρωτοτυπήσω.... :p
Όχι, απλά, σε κανα δυο μέρες με βλέπω να ξαναβρίσκω χρόνο να γράψω, οπότε αυτό είναι που θα κάνω τότε. Φιλιά κι ευχαριστώ...

Vsls είπε...

Η λασπολογία σας άλλου κυρία μου, εδώ είμαστε καθαροί δεν κάνουμε πνευματικές υποκλοπές μέσω Blogophone, αυτά να τα λέτε εκεί που σας παίρνει! Σας παρακαλώ αφήστε με να ολοκληρώσω! Πεδίον δόξης λαμπρόν λοιπόν τούτο το ερωτηματολόγιον, αποδείξτε μας κατά πόσο είσθε πρωτότυπη, όσο θέλετε να πιστεύετε και να δηλώνετε!
Σας ευχαριστώ!

ΥΓ. Πάρε τον χρόνο σου δεν υπάρχει καμία πίεση, παιχνίδι για να περνάμε την ώρα μας είναι.
ΥΓ2. Είδες ο μπαρμπαΣάντους μαζί μας επισκέφτηκε σήμερα, αλλά εγώ είμαι φιλόξενος!

Ανώνυμος είπε...

την τελευταία φορά που απάντησα σε ερωτηματολόγιο ήταν για ένα κρυφό γκάλοπ της Ρηγίλλης και ως εκ τούτου έχω καλυφθεί

Vsls είπε...

dirtyjazz καταλαβαίνω, το ερωτηματολόγιο του Λούλη είναι σαφώς πληρέστερο από αυτό, οπότε και απαλλάσσεσαι.

Ανώνυμος είπε...

ασχετο με το θέμα αλλά επειδή φιλοξενείς στην σελίδα σου banner της εκπομπής του Στέλιου Κούλογλου εδώ http://pressoffers.wordpress.com/2007/04/29/%ce%a0%ce%9f%ce%a5-%ce%9f%ce%94%ce%97%ce%93%ce%97%ce%a3%ce%95-%ce%a4%ce%9f%ce%9d-%ce%a3%ce%a4%ce%95%ce%9b%ce%99%ce%9f-%ce%9a%ce%9f%ce%a5%ce%9b%ce%9f%ce%93%ce%9b%ce%9f%ce%a5-%ce%97-%ce%91%ce%9d%ce%91/

γίνεται μιά ενδιεφέρουσα συζήτηση για τον εν λόγω κύριο

Vsls είπε...

dirtyjazz διάβασα το θέμα και τις απαντήσεις που υπήρχαν εκεί αλλά τώρα που πήγα να απαντήσω είδα ότι το θέμα είχε "κατέβει" οπότε απλά θα απαντήσω εδώ... Που δεν γίνονται τέτοια

Μιας και παρακολουθώ για περίπου μια δεκαετία τις εκπομπές του Κούλογλου σε κάποια ίσως να συμφωνήσω σε κάποια άλλα όμως όχι, δεν θέλω να το παίξω ούτε είμαι υπερασπιστής του απλά τηλεθεατής και τίποτα άλλο.

Σε αρκετές εκπομπές του, για επιστημονικά κυρίως θέματα, όντως έχει χρησιμοποιήσει υλικό από άλλες εταιρίες είτε αυτό είναι BBC είτε και μικρότερες παραγωγές, θυμάμαι όμως πως όταν το υλικό ήταν ξένο το προλόγιζε έτσι, αφήνοντας συχνά και τα credits στο τέλος πριν τον δικό του επίλογο και για αυτά έχω υλικό.

Για τις συνεντεύξεις που δεν εμφανίζεται ο ίδιος στις περισσότερες ακούγεται να κάνει τις ερωτήσεις με τα σχετικά μέτρια αγγλικά του για μια συνέντευξη τόσο σημαντική. Όσο για τις διαφορές στα πλάνα που συνήθως βλέπουμε μεταξύ συνεντευξιαζόμενου και Κούλογλου είναι πιστεύω απλά θέμα «φτωχής παραγωγής» που απλά στήνει φωτισμό και κάμερες μόνο από τη μία πλευρά, άλλωστε ίσως γι’ αυτό το λόγο, δείχνει εμβόλιμα άλλα άσχετα πλάνα, πιο «χαλαρά» με τους 2 τους να συνομιλούν.

Για το θέμα του Αφγανιστάν του New-Tempo τότε σαφώς και είχε δίκιο και ήταν νομίζω ο πρώτος που ξεκίνησε αυτή την προσπάθεια κατά της παραπληροφόρησης, δικαιώθηκε δικαστικά, και είχε αναφερθεί και αργότερα στα γεγονότα της Αλβανίας και πως παρουσιάστηκαν από τα ελληνικά μέσα. Τουλάχιστον για παραπληροφόρηση δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κάποιος ή απλά αυτό εκτιμώ,

Σε θέματα που ο ίδιος καλύπτει πχ Μέση Ανατολή, Αμερική μετά την 11η Σεπτεμβρίου, περιαυτολογικά κλπ νομίζω πως φαίνεται ότι είναι παρών. Αν προστεθούν και οι έρευνες που έχει κάνει σε ελληνικά θέματα είτε για πολιτική είτε για ιστορία είτε για περιβάλλον υγεία δε νομίζω ότι πρέπει να «αποδομείται» τόσο ο ρόλος του. Τώρα αν όλες αυτές οι έρευνες αποτελούν μόνο προϊόν κλοπής έτοιμων άλλων ερευνών και απλά ο ίδιος τις οικειοποιείται παρουσιάζοντας τες δε το γνωρίζω και μου φαίνεται και υπερβολικό.
Για το παρελθόν του, προ της τηλεοπτικής του καριέρας, και για την τότε του αρθρογραφία δεν γνωρίζω είναι λίγο δύσκολο λόγω της ηλικίας μου να τα έχω παρακολουθήσει αυτά!