29 Μαρ 2007

Somebody's Watching Me

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Ακολουθεί post κατόπιν παραγγελίας, κίνδυνος για έλλειψη εμπνεύσεως παρακαλούνται οι αναγνώστες να μη το θεωρήσουν ως ευτελισμό της ποιότητος)

Ιστορία βραδινή προς το ξημέρωμα… Παρέα με την μόνιμη μου σχέση εδώ και χρόνια την αϋπνία κοιτούσαμε τα sites για να περάσει η ώρα ακούγοντας ραδιοφωνικές μελωδίες (ωραία δε τα λέω?). Τυχαία μπήκα στη σελίδα του Sync Blogs, και σκέφτηκα δεν προσθέτω και εγώ το blog μου; Όχι τίποτα άλλο μη κυκλοφορώ εδώ έξω αδέσποτος και με πιάσει κανένας cyberμπόγιας ή μήπως μπλόγιας;

Μετά από αυτές τις βαθυστόχαστες σκέψεις μου πατάω το πλήκτρο της Προσθήκης. Οι καλοί κύριοι μου ζητάνε να δώσω το feed μου, απορώ με την θρασύτητα τους τέτοια πρωινή ώρα, αλλά τελικά αποδέχομαι την πρότασή τους…

SearchinSearchinSearchin

Το blog σας μου λένε υπάρχει ήδη στη βάση μας. ΗΔΗ?!?!?! Κάποιος φούστης λέω το ‘δε έτσι μπάνικο και μου το ‘φαγε… Τρέχω με αγωνία στη σελίδα έτοιμος να αρχίσω τα μπινελίκια…

ΕΥΤΥΧΩΣ ήτο απλά στη λίστα περιμένοντας κάποιον να το κατοχυρώσει, κάποιον να το αναγνωρίσει ότι είναι δικό του, κάποιον να το βγάλει από το βούρκο της ανωνυμίας και της blogικης κατακραυγής, ήθελε και αυτό να πει ότι κάποιος το έφτιαξε είχε έλλειψη δημιουργού και ιδιοκτήτη… Αυτός ήταν ο λόγος που τόσο καιρό αργούσε να δουλέψει… είχε και αυτό τα ψυχολογικά του.

Οι κύριοι μου ζήτησαν να κάνω έδιτ σε ένα από τα πρόσφατα posts μου και να βάλω ένα περίεργο πράγμα… κώδικα το λέγον (κάτι σαν το τσιπ που θέλουν να μας φακελώσουν θα είναι) δε το κρύβω τρόμαξα και αν είναι σύστημα παρακολούθησης και με γράφει τώρα που κάθομαι και μετά με βλέπετε εσείς και γελάτε; Αν είναι οι ίδιοι κακοί που μου βάλαν το blog μου στην βάση τους χωρίς να με ρωτήσουν, με σκοπό να με δελεάσουν; Γι αυτό προτίμησα να γράψω ένα καινούριο έτσι ώστε αν με παρακολουθούν θα τους πατήσω ένα delete και θα πάνε να με ψάχνουν ΧΑ ΧΑ ΧΑ

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ:
Κατοχύρωσε και ΕΣΥ το ιστολόγιο σου τώρα, ΟΧΙ ανώνυμα, ΟΧΙ ακατάτακτα ιστολόγια σε Blogger και Wordpress για να μπορούμε να χαιρόμαστε το bloggin’ κι αυτό το καλοκαίρι!

Ήταν μια προσφορά…SYNC BLOGS

buzz it!

2 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γράφε μόνο και μόνο για αυτό το ανεπαίσθητο γαργάλημα του μυαλού που νιώθεις όταν βλέπεις κάτω από την δικτυακή σου πόρτα το γράμμα ενός αγνώστου που άφησε κατά τη διάρκυα της περιπλάνησής του

Vsls είπε...

Αυτό το γαργάλημα είναι που σε βάζει στη διαδικασία και στην "αγωνία" να δείξεις κάτι δικό σου καθώς ενδόμυχα ελπίζεις στην προσέλκυση κάποιου περιπλανώμενου που θα ενδιαφερθεί...