28 Μαρ 2007

Καλημέρα Μάρθα

Ακόμα μια νύχτα αϋπνίας πέρασε και είμαι ήδη στο πρωί, συνηθισμένα πράγματα για τα ωράρια μου δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά. Έχει πάει 9:10, ψάχνω το διαδίκτυο και για χαλί παίζει η πρωινή εκπομπή του 9,58 “Καλημέρα” με την Αναστασία Γρηγοριάδου, την οποία πρώτη φορά άκουγα.

Ξαφνικά αναφέρει ότι η Μάρθα Φριντζήλα θα μιλήσει τηλεφωνικά αργότερα στην εκπομπή κατά τις 9μιση, ωραία λέω να την ακούσω μια φορά να μιλάει και όχι να τραγουδά! Η εκπομπή συνεχίζεται και σε μια στιγμή διαβάζει μερικά mails και σκέφτομαι είναι καλή ιδέα να στείλω και εγώ μια καλημέρα και μερικά λόγια για την Μάρθα.
Μετά το τέλος μιας συνέντευξης που είχε εκείνη την ώρα η Αναστασία μου λέει στον αέρα ότι δεν καταλαβαίνει το mail μου, φταίει η κωδικοποίηση των Ελληνικών και ίσως να το διαβάσει αφού τελειώσει η εκπομπή γιατί μετά το κομμάτι που θα έπαιζε θα είχε τη Μάρθα στον αέρα.

Αφού τελειώσει; Δε γίνεται! Δεν έχει νόημα μετά… Πρέπει να το διαβάσει ΠΡΙΝ! Κάνω αμέσως “μετάφραση” του mail από ελληνικά σε greeklish με την ελπίδα να το δει πριν την συνέντευξη… Προβλήματα με το e-mail account δε στέλνει τίποτα η γκαντεμιά με κυνηγάει, τρέχω να ανοίξω άλλο για να το στείλω. Προλαβαίνω την τελευταία στιγμή, είναι ήδη αργά…

Τελειώνει το κομμάτι και περιμένω, περιμένω με την ελπίδα να έριξε μια ματιά και ακούω “Ευτυχώς κατάφερα να διαβάσω το mail σου και είσαι και τυχερός γιατί έχω την Μάρθα τώρα στη γραμμή” …Κενό… “Καλημέρα Αναστασία και μια καλημέρα και σε σένα Βασίλη στο Τορίνο” είπε η Μάρθα…

Τι σημασία έχει αυτό; Μικρές χαρές της ζωής που μπορούν να σου φτιάξουν την ημέρα ή έστω να σε βοηθήσουν να κοιμηθείς χαρούμενος!

buzz it!

5 Σχόλια:

Kwlogria είπε...

Ο επιμένων νικά γλυκέ μου:)

Vsls είπε...

Η γκαντεμία συνήθως νικά αλλά σήμερα την πρόλαβα στον ύπνο!

trelogiatros είπε...

καλημέρα.Πάντα σου μένουν αυτές οι μικρές χαρές.

Dwro8ea είπε...

mikra pragmata sti zwi opws ayta einai pou exoun simasia.. giati opws leei kai sto "Everybody's Free to Wear Sunscreen" i Mary Schmich (Chicago Tribune), pou meta vevaia egine gnwsto apo ton Baz Luhrmann... "the real troubles in your life, are apt to be things that never crossed your worried mind.."

Vsls είπε...

Καλησπέρα τρελογιατρέ, ελπίζω να μη σε έχω ανάγκη στο άμεσο μέλλον, εν καιρώ! Μας μένουν γι' αυτό τις μοιραζόμαστε!

Δώρα μου ναι αυτά τα μικρά ψάχνουμε συνέχεια ο σκοπός είναι να τα βρίσκουμε ή να μας βρίσκουν αυτα!