17 Απρ 2007

Ένοχες Απολαύσεις

Καιρός να συμμετέχετε ενεργά στο παρών ιστολόγιο, καλά είναι να γράφεις και να σε διαβάζουν αλλά θες και λίγο το αμφίδρομο. Να γίνουμε λίγο interactive που λέμε και στο χωριό μου.

Η αποστολή σας… Για πρώτη φορά θα ζητήσω κάτι δύσκολο που θα πρέπει πρώτα να απεμπλακείτε από τις τυχόν ντροπές, και αναστολές σας.
Σήμερα στην εκπομπή του, ο Γιάννης Πετρίδης είχε αφιέρωμα στο άρθρο του Rolling Stone Rolling Stones list of the 25 Undisputed Guilty Pleasures Bands

Με αφορμή αυτό το άρθρο, σκέφτηκα να το επεκτείνω, και να μη μπούνε μόνο τα γενικώς άσχημα πράγματα που ίσως μας αρέσουν, αλλά όλες τις ένοχες απολαύσεις που κρύβουμε από τους γνωστούς μας, που είναι τόσο ξένες με εμάς που κανείς δε θα μας αναγνώριζε, που είναι ίσως τόσο ένοχες που θα καταρρακώσουν την εικόνα μας στον κοινωνικό μας περίγυρο…

Μήπως κρύβεις στη θήκη από το “Dark Side of the Moon, Gold Edition” το καινούριο CD της Jennifer Lopez;

Μήπως λες στους φίλους σου ότι έκλεισες τραπέζι στα μπουζούκια ενώ έχεις κάνει κράτηση στο Μέγαρο;

Μήπως ορκίζεσαι πως η τελευταία ταινία που είδες και σου άρεσε ήταν το “The Wind That Shakes The Barley” ενώ έχεις ήδη δει 6 φορές τους 300;

Μήπως δηλώνεις ότι περιμένεις μόνο το Φεστιβάλ Επιδαύρου για να δεις μια παράσταση που να αξίζει, ενώ είσαι συνέχεια στον Τσάκωνα;

Μήπως υποστηρίζεις ένθερμα πως η ΕΤ3 έχει το καλύτερο πρόγραμμα στην τηλεόραση, και μόλις φεύγουν οι άλλοι βάζεις κρυφά Star;

Αν ταυτίστηκες με τα παραπάνω ή έχεις να προσθέσεις και άλλα, αν ΕΣΥ, ναι ΕΣΥ, έχεις κρυφή μουσική που απολαμβάνεις, απαγορευμένες ταινίες που βλέπεις, και ανομολόγητες εκπομπές που παρακολουθείς τότε αυτό είναι το post σου! Απάντησε και βγάλε το μυστικό που κρύβεις μέσα σου και σε βασανίζει, αυτό που δε θα τολμούσες σε κανέναν άλλον να πεις, αυτό που κανείς δε σε καταλαβαίνει ακόμα και αν του εξηγήσεις.

Εδώ υπάρχει κλίμα κατανόησης και δεν γίνεται (μεγάλη) κριτική στις επιλογές σου.

Αβάδιστα, Απόλυτη Εχεμύθεια, Διακριτικότητα…

Σχολίασε ΤΩΡΑ!

buzz it!

20 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω εχω στην δισκοθηκη μου το dub side of the moon ενω η πισω αναρτηση της τζενιφερ ειναι τουμπανο...
μπουζουκια ειχα παει πριν 10 χρονια αλλα ειμουν αλοιφη για τους καλους...
σινεμα μαν βλεπω απο το πιο heavyweight μεχρι 300 αλλα το παραδεχομαι...
τσακωνας rules και δε θελω πολλα πολλα...
το σταρ δεν ειναι καναλι μαν ειναι λουκι αποχετευσης...

Vsls είπε...

kaufman Σε συγχαίρω για την τόλμη που επέδειξες να απαντήσεις πρώτος. Πότε είπαμε θα μου δανείσεις αυτό το συλλεκτικό CD για να μπορέσω να απολαύσω... την πιστότητα του... ήχου; Πρόσεχε μην θέλει ζυγοστάθμιση και να περάσει ΚΤΕΟ.

Ο kaufman είπε ΝΑΙ στη πρόκληση του νέου post και απέκτησε μια κάτασπρη συνείδηση χωρίς ενοχές! Εσείς; Θα ανταλλάζατε τις παλιές σας ενοχές με 2 καινούριες εδώ;

Ανώνυμος είπε...

πλακα πλακα το dub side of the moon
βρες το αν δε το εχεις απο easy stars all stars!τωρα, αν θες να μπορω ομως να σου δανεισω το θαυμα της 7ης τεχνης την οποιαν κατεχω στην βιντεοθηκη μου με τιτλο : ο κωλος μου θελει ζυγοσταθμιση, ενα πολυ καλο και μικροαστικο δραμα ενος βιοπαλεστη που ολη μερα στο συνεργειο λιωνει οσπου το θαυμα του κτυπα την πορτα με μορφη 2 αλογων απο τ ανατολικα μπλογκ...
πολυ καλο, παλια παραγωγη αλλα τοτε κανανε ταινιες...

Ανώνυμος είπε...

προτείνω ανταλλαγή ενός cd των Abba με ισχυρό απορρυπαντικό που θα καθαρίσει τα άπλυτα της ψυχής και του μυαλού μου. Ενα απορρυπαντικό που θα σβήσει μια για πάντα την απέχθειά μου για τον Αιμίλιο Λιάτσο, που θα πνίξει τα χασμουρητά που με ταλαιπωρούν όταν ακούω τα τραγούδια του Notis, που θα ξεπλύνει την ντροπή που με διακατέχει για το ότι δεν είδα τους 300.

Σας παρακαλώ βοηθήστε με. Πλύντε με, ξεπλύντε με και απλώστε με και πάλι καθαρό και αμόλυντο να στεγνώσω κάτω από τον ήλιο του νεοελληνικού μεσημεριού.

Vsls είπε...

kaufman Δείχνει ενδιαφέρον το album θα το χτυπήσω λείαν συντόμως να δούμε τι έχει μέσα. Αν και η reggae δεν είναι στο είδος μου.

Για την ταινία σαφώς και ενδιαφέρομαι μιας και είναι γνωστό ότι είμαι cinephile. Αυτός ο νεορεαλισμός της ταινίας είναι εκπληκτικός καθώς και η κοινωνική προέκταση που παρουσιάζει. Ο γκαραζιέρης μεν καπιταλιστής δε, μιας και διαθέτει δικό του συνεργείο, όπου τίμια βγάζει τα προς το ζην, απογοητευμένος από τις καταστάσεις, βρίσκει το θαύμα και την ελπίδα του, στο πρόσωπο (και υποθέτω όχι μόνο) του υπαρκτού σοσιαλισμού, ο οποίος παρουσιάζεται και γενναιόδωρος προσφέροντας τις χαρές εις διπλούν μάλιστα. Ο τίτλος δε δείχνει κατάφορα την εξάρτηση του σύγχρονου κόσμου από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Φαντάζομαι τέλος, μιας και είναι παλιά η ταινία, τις αντίξοες συνθήκες παραγωγής και κυρίως τις δυσκολίες στο να εξάγουν αυτά τα 2 Σοβιετικά άλογα στην δυτική αγορά.…

Ανώνυμος είπε...

αξιζει το αλμουμακι!
βασικα η ταινια καταδιχνει την υπαρξη του σοσιαλιστικου υπερεαλιζμου απο καταβολες ορμωμενος και ναι η αναλυση σου ειναι εγκυρη!το θεμα της κωλοζυγοσταθμισης ειναι σοβαρο και εχει κοινωνικοπολιτικες προεκτασεις,τα νεα εργα τα νεα παιδια δεν ξερουν πρεπει να γινει διαδοση της τεχνης!
γαματε γιατι χανομαστε!
καλημερες

Vsls είπε...

Αγαπητέ dirtyjazz το να μετατραπείτε σε cleanjazz με αντίτιμο ένα cd των Abba δε το θεωρώ τόσο εφικτό, προς Miles Davis προσανατολισθείτε! Θα γίνουν βέβαια προσπάθειες ειδικά για την περίπτωση Λιάτσου, αλλά για τον Notis διατηρώ τις επιφυλάξεις μου… Επίσης δε ξέρω κατά πόσο θα μείνετε αμόλυντος και καθαρός αν σας απλώσω κάτω από τον Αττικό ουρανό, οι αυτοκινητοβιομηχανίες που γράφω και στο πιο πάνω σχόλιο φταίνε και γι’ αυτό…

Vsls είπε...

kaufman νομίζω ότι η προτελευταία σου φράση αποτελεί το απαύγασμα της σύγχρονης και άρχουσας ιδεολογίας η οποία εξαπλώθηκε ακόμα πιο έντονα μετά την πτώση του Τείχους.
Καλημέρες!

Aveline είπε...

Νομίζω ότι πραγματικά χαραμίζεσαι.Θα έπρεπε να ανοίξεις μια γραμμή 090 για όλες τις ταλαίπωρες ψυχές εκεί έξω..
Χμμ για να δούμε..
Λοιπόν η δική μου κρυφή αμαρτία δεν έχει καμιά σχέση με τα παραδείγματα(μουσική,cinema.. μικροπράγματα)αλλά με την δουλειά μου.Τα τελευταία 2 χρόνια έχω «ψοφήσει» το μισό μου σόι(από την μεριά του πατέρα μου,που τόσο λατρεύω:P)για να δικαιολογήσω τις αναρίθμητες κοπάνες μου(δεν φταίω εγώ γιατρέ μου αλλά η άδικη κοινωνία)

Ανώνυμος είπε...

Έχω στεναχωρηθεί κάπως σήμερα, με αυτή την ... «ιδέα» σου. Γιατί συνειδητοποιώ πως δεν έχω και εγώ, όπως εσείς, ανομολόγητες ένοχες απολαύσεις. Νιώθω κάπως περίεργα, πρέπει να πω. Εντάξει, και εγώ προβληματίζομαι ανά καιρούς για τις επιρροές του υπαρκτού σοσιαλισμού στο δυτικό κόσμο, και ίσως να δω και να ξαναδώ κάποια ταινία πάνω στο θέμα για να το εμπεδώσω καλύτερα (δεν είναι και απλό ζήτημα, έχει μεγάλες προεκτάσεις). Όπως επίσης και για την πτώση του Τείχους. Αλλά δεν το θεωρώ ανομολόγητη απόλαυση. Ούτε θεωρώ ανομολόγητη απόλαυση το ότι βλέπω Θέμο μερικές Τρίτες, ή ότι έχω πιάσει τον εαυτό μου να βλέπει ρεπορτάζ του STAR. Μοιράζομαι με τους φίλους μου τους προβληματισμούς μου και δέχομαι την συμπαράστασή τους.

Ανώνυμος είπε...

Ok, το ξανασκέφτηκα, και επιστρέφω. Μια ανομολόγητη απόλαυσή μου είναι να ποστάρω στο blog μου ενώ είμαι στη δουλειά. Και να έχω ανοιχτό και κάποιο κώδικα, για παν ενδεχόμενο. Αλλά δεν συγκρίνεται τώρα αυτή η απόλαυση με τότε που χάναμε τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο για έναν φραπέ με φίλους ή για να σπάσουμε το ρεκορ ύπνου.

Τέλος πάντων, τώρα που βρήκα κάτι, νιώθω καλύτερα.

Kwlogria είπε...

Μπα, ντάξει, εγώ ότι κάνω το λέω. Χώσ'τα αγορίνα!!!!!

Vsls είπε...

Aveline Το εχω σκεφτεί σοβαρά για την επαγγελματική μου αποκατάσταση αλλά το πρόβλημα είναι ότι μου τρώνε τη δουλειά τα πεινασμένα κορίτσια του πρώην ανατολικού μπλοκ όπως αναφέρθηκαν πιο πάνω. Η άδικη κενωνία έριξε αυτό το εργατικό και με ανησυχίες κορίτσι στο βούρκο του ψέματος, της λούφας και της ντροπής… Ελπίζω να το ξεπεράσεις σύντομα. Ευτυχώς είναι μόνο αμαρτία και όχι απόλαυση…

Jaywalker χαίρομαι που αυτό το ταπεινό post κατάφερε να σου προσφέρει τόσες εναλλαγές συναισθημάτων (στεναχώρια, προβληματισμός, αναμνήσεις, χαρά) μέσα σε 14 λεπτά. Επίσης βλέπω πως η κινηματογραφόφιλη ομάδα είναι απενοχοποιημένη και απολαμβάνει ταινίες ειδικού κύρους. Είναι σημαντικό να έχεις φίλους που σε κατανοούν και συγχωρούν τα ολισθήματά σου. Πρόσεχε με τον κώδικα και το blog, εκτός από ανομολόγητο είναι και επικίνδυνο αυτό που κάνεις, φαντάζεσαι να γίνουν ανάποδα?!

Κωλογριούλα κάποιες φορές όμως αυτά που κάνεις και απολαμβάνεις δε τα λες ούτε και εσύ και σε παίρνουμε χαμπάρι από τη μυρωδιά. Όπως έλεγαν και οι φίλοι σου οι 300, Το κλάνειν εστί φιλοσοφείν.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ δεν μας είπες τις ανομολόγητες απολαύσεις σου, ή έχασα κάτι ?

Σπιτόγατος είπε...

Όχι. Όχι. Όχι....
Όχι σε όλα!!!
Δεν κάνω τίποτα πια στα κρυφά! Δεν έχω ενοχές για τίποτα και πολύ περισσότερο αδιαφορώ για το τι θα πουν οι άλλοι...
Νισάφι με τους καθωπρεπισμούς! Ζείστε όπως θέλετε!!!

Vsls είπε...

Jaywalker, δεν έγραψα τα δικά μου στην αρχή για να μην σας επηρεάσω! Εννοείται πως έχω και εγώ ένοχες απολαύσεις! Ενδεικτικά…
Άκουγα κρυφά J.Lo, αλλά το δικαιολογούσα δηλώνοντας ότι ήταν λόγω της διασκευής σε James Brown.
Έχω καθίσει να δω ταινίες μόνο και μόνο επειδή έπαιζε ο Chevy Chase...
Έχω φάει σε McTrash και μου άρεσε, άλλα αυτό ήταν μια στιγμή αδυναμίας στο τέλος μιας εξουθενωτικής ημέρας τη στιγμή που τίποτα άλλο δεν ήταν ανοιχτό.

Σπιτόγατε thx για το σχόλιο! Είσαι το φωτεινό παράδειγμα τον ελεύθερων απολαύσεων! Καλά κάνεις!

Alexis Stamatis είπε...

φιλε μου ειδα το ποστ σου στον μπουκ ατακ και με χαρ σου λεω πως απλα.. μεταφερθηκαμε εδω! Να σια καλα και καλα ποστ!

Vsls είπε...

Αλέξη ευχαριστώ για την ενημέρωση και για τις ευχές θα τα πούμε από το νέο σου χώρο!

Kwlogria είπε...

Εγώ ρε; Εγώ έχω ξεφτυλιστεί τόσο που άλλο δεν πάει! Όλα τα λέω!! Άντε γιατί Α! (Χαχαχαχαχαχαχαχαχα το κλάνειν εστί φιλοσοφείν χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα βλαμμένο χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)

Vsls είπε...

Μη μου συγχύζεσαι γριά γυναίκα και μετά θα πέσουν να με φάνε οι υπόλοιποι για ηθικό αυτουργό.