31 Μαρ 2007

Κλειστόν Μέχρις Νεωτέρας

Αυτό ήταν, τέλος, για λίγο καιρό, θα μου πεις ποιο τέλος εδώ ακόμα δεν ξεκίνησες ποιος νομίζεις ότι είσαι; Κουραστικές αμέσως; Μετά μου θέλεις και blog και τα φτύνεις σε 5 μέρες. Αλλά παρά τις ενστάσεις σας θα φύγω δε θα με δείτε για μερικές ημέρες.

Πόσες; Οι αρχικές μας πληροφορίες δηλώνουν ένα 10ημερο ενώ σύμφωνα με έγκυρες ιαματικές πηγές μπορεί να φτάσουν ακόμα και τις 23 μέρες, ελπίζουμε να μην επαληθεύουν οι Κασσάνδρες.

Τώρα σε όσους με διαβάζετε ξέρω θα σας λείψω, θα περιμένετε εναγωνίως το επόμενο post, θα μου στέλνετε απειλητικά μηνύματα να γράψω κάτι πάραυτα, θα έχουμε σκηνές υστερίας και άλλα ενδιαφέροντα. Σας κατανοώ και εγώ το ίδιο θα έκανα στη θέση σας. Για εσάς τώρα που δε με διαβάζετε δεν έχω κάτι να πω άλλωστε και να το πω τι νόημα έχει αφού δε θα το δείτε.

Ως τότε Καλό Πάσχα, καλή ξεκούραση και προσοχή στις σούβλες.

buzz it!

2 Σχόλια:

Kwlogria είπε...

Έλα! Ακόμα να περάσουν οι μέρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Vsls είπε...

Έλα! Πέρασαν οι μέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!